Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Lisa - 21 september 2009 21:39

Ronneby blev det alltså i dag.

Fika med för många bullar hos mormor å morfar å ett besök på Maxi.

Vi hittade inte mindre än två par gummistövlar till Viggo.

 

 

   

     

Två tröjor till mej, pepperonikorv å fyra paket kaffe för hundra fick vi också med oss hem! :D   


Väl hemma provades det stövlar å lektes med nya studsbollar å när Martin kom åkte vi till Hanna å co en sväng.

Trevligt som vanligt med lite kaffe å prat. :D


Nu har jag precis kommit hem från träningen. Överlevede i dag med. :D

Hoppas det blir lite lugnare med tränigsvärken denna veckan, för efter förra passet var det inte nådigt. :P Kände till å med av det i dag...


I morron börjar jag fyra.

Viggo ska spendera en timme med Gurri innan Martin kommer hem å skippar alltså dagis. :D


Har inget planerat mer än följande samtal:

Bromölla buss- för att få mitt bokningsnummer på Ullareds-resan, det försvann i cyberspace...

Bvc- för att boka tid.

Dagis- å meddela att Viggo blir ledig.

Specsavers- vilket är mitt avtalsnummer?


Hmm, det var fem samtal innan?? Vilket har jag glömt...?!

Det kommer jag säkert på...


Nu ska här duschas! Gonatt!

 

 

 

Av Lisa - 21 september 2009 09:52

Så snart mitt kaffe är uppdrucket ska vi packa ut oss i bilen.

Första anhalten blir St1 för lite påfyllnad av bensin å andra stoppet blir hos Bill.

Sen är det raka spåret mot Ronneby som gäller. :D


Fortfarande inte hört nått nytt angående min kamera, bara att den är framme.

Men ack vad jag saknar den. :S Mobilen är tar ju inte hälften så bra bilder...


Nu sticker vi här!

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards