Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Lisa - 28 september 2009 21:40

Har precis tränat! :D

Orkade mot förmodan hålla ett rejält högt tempo hela passet. *klappar mej själv på axlen* :D

Ska duscha nu sen blir det sängen.

Viggo är inte alls bra så att hoppas på mycket sömn är nog inte lönt.

Vi ska va hemma i morron med, å då hoppas jag febern går över.

Ska på kalas på kvällen, men vi får se som sagt.

Kanske får skippa det å stanna hemma å kurera i stället.

Btw så har kameran kommit till Konsum, ska hämta den direkt i morron bitti. :D


Gonatt på er!


viggo å ja  


Av Lisa - 28 september 2009 11:41

Viggo sover fortfarande å im bored.

Har vikt tvätt å tömt diskmaskinen å har liksom inget mer jag msåte göra.

Är troligtvis så att min trötta hjärna inte ser allt, å att det finns en massa mer, men som sagt, jag kommer inte på nått just nu.

Hade väl egenligen me behövt sova, men Viggo envisa med att ligga ute å då vill jag inte krypa ner om jag skulle missa å höra honom när han vaknar.


Inget nytt å om kameran ännu, men jag håller fortfarande tummarna för att den kommer hem i dag.


Ska nog steka mej en omelett nu å passa på å äta. :D


Mycket intressant inlägg, don't you think? :P

Av Lisa - 28 september 2009 10:37

Det känns verkligen lite konstigt att vara hemma när man egentligen skulle varit på jobbet.

Viggo sover lite nu å det verkar som febern kommit tillbaka. :S

Min stackars lilla pojke. :(

Får nog stanna hemma i morron med.

Måste ringa min chef å tala om det med, å fixa till så de finns nån som täcker för mej i en timme på torsdag då jag ska till rådhuset för kommuninfo för nyanställda. Kan tyckas lite onödigt när man har jobbat i kommunen så länge, men det var obligatoriskt så...


Har beställt mej en ny gi-bok. Ska se om jag kan lyckas följa planen i den innan jag betalar in massa för att va med i gi-viktkoll. Den verkar bra i allafall å är skriven av Ola å Ulrika, de bästa gi-experterna. :D


Dags att ringa då!


mamma å viggo  

Av Lisa - 28 september 2009 08:56

Viggo har haft feber i natt så vi fick stanna hemma från dagis/jobb.

Nu verkar han betydligt piggare å har ingen feber alls...

Jag däremot är allt annat än pigg. Vi har inte sovit speciellt bra.

Vakna mellan halv två å halv fem, sen sov vi en timme innan klockan pep.

Ställde om min klocka till halv sju för att kunna ringa jobbet å dagis, fem i sju var det nån som svarade på jobbet.

Då hade jag ringt en herrans massa gånger kan jag lova.

Sen vakande Viggo vid sju så nån sovmorron var det inte tal om. :S

Får gå på kaffe i dag å försöka sova sen när Viggo sover...

Dags för första koppen nu...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards