Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Lisa - 29 september 2009 21:01

I morron kommer den!

Prison break 4:e å sista säsongen!

 

Kvällarna framöver hittar ni oss i soffan!

:P

 

Av Lisa - 29 september 2009 20:49

Martin kollar på fotboll så jag har roat mej med att skapa en ny omröstning angående hushållsbudget. :

Så hur mycket lägger ni på mat, blöjor å tvättmedel? :)


Rösta gärna----->

Av Lisa - 29 september 2009 19:44

Så dålig å gnällig som Viggo varit i dag har jag aldrig nånsin sett honom.

Har varit för påverkad av min egen smärta å för uppe i det hela för att det ska bekymmra mej över det.

Men nu börjar oron komma. Vad är det egentligen för nått han har drabbats av? :S

Älskade, älskade barn!

 

Av Lisa - 29 september 2009 19:00

 

Känslan av att detta skulle bli en bra dag försvann ganska omgående.

Viggo har gråtit, so-vvägrat å inte ätit nått alls i dag.

Ovanpå det har den här jävulska nackspärren gjort sitt för tålamodet, det har inte funnits där alls.

Så nu känner jag mej som världens sämsta mamma som inte alls har gett min sjuka lilla son den kärlek han förtjänar. :(

Om han inte blir bra i morron får vi ta oss till VC å kolla upp det är!

Inte en uns av GI har jag orkat upprätthålla heller. Blev till å med pizza i kväll.

Orkade inget annat.

Skulle ju ätit på kalaset men det blev det inget med. Martin stannade också hemma så jag fick avlastning. Thank god!

Nu har jag ju haft avlastning i form av Gustav å Stina så gott som hela dagen, men de var me rätt så slutkörda nu...


Jag har så ont i nacken så jag vill skrika. Har provat allt, heat lotion, vetekudden å sen har jag haft scarfs på mej konstant. Men det verkar inte hjälpa nått alls...

 


Som sagt, helt slut nu, men i morron tar vi nya tag!!!


----------------


Min efterlägtade kamera är hemma nu! Äntligen.

Som ny, fast utan slutarljud, kan såklart kvitta men ändå. :)

Lediga i morron.

Hoppas Viggo är bättre å att han vill äta så man slipper va så orolig.


Nu ska jag vila lite...




Av Lisa - 29 september 2009 11:00

Febern har hållt i sej hela natten.

Har sovit bättre men ändå en hel del vaken tid ändå.

Själv har jag drabbats av den värsta nackspärren jag nånsin haft.

Kan inte vrida huvudet alls åt höger å det värkar som tusan hela tiden. :S

Ingen höjdare alls, framför allt inte när Viggo vill bli buren hela tiden...


Så är det bara, får bita i hop helt enkelt.

Känns ändå som det går åt rätt håll å att detta kommer bli en trevlig dag. :)

Stina kommer sen,å eventuellt Gurri med. :D


Nu sover Viggo.

Själv ska jag sätta mej å kolla på gårdagens avsnitt av Hollywood fruar på web-tv å dricka lite kaffe! :D





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards