Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Visst blir det så.

Av Lisa - 17 november 2009 20:45

Trots att Viggo praktiskt taget har varit helt feberfri under dagen stannar han å jag hemma i morron också.

Känns sådär roligt, men vad har man för val? Viggo kommer ju såklart först.

Han behöver han nog va hemma å vila upp sej lite innan han går till dagis å dessutom har han endast ätit två stekta ägg på hela dagen å det är lite även för honom.


Viggo somnade tio över sex å vakande en halvtimme senare. Han har fortfarande inte somnat om. :S

Riktigt tröttsamt!!!

Hade plockat fram min nya bok, men har inte ens hunnit öppna den.


Förhoppningsvis får vi se på DH någorlunda ostört sen blir det bums i säng. Orkar nog inte ens med Christine i dag. Har legat  jämte Viggo å somnat både en å två gånger redan nämligen.


Tufft när man inte hinner varva ner för fem öre å allt bara rullar på snabbare än snabbast...


Anyway, som det ser ut i dag blir Me&I-träffen (18.30)fortfarande av i allafall, å det positiva med det hela är att jag kan baka nått smarrigt på dagen. Förutsatt att bilen kommer hem ganska fort på förmiddagen då Martins pappa ska köra den till verkstaden eftersom den dånar nått kopiöst!

Det finns fortfarande rum för flera gäster, som om jag får fresta er med cupcakes å nybakat bröd, lämna en kommentar. :P

 
 
Frida

Frida

17 november 2009 21:01

Måste ställa in imorgon igen... Dåligt av mig, men Peter sa till mig nu att han ska spela innebandy med jobbet imorgon :( Men om jag hittar något får jag kanske skicka det på din beställning? Så kan vi såklart dela på frakten :)

http://www.lyckligaflicka.blogg.se

 
Ingen bild

Liz

18 november 2009 08:56

Tycker absolut du ska ändra me and i träffen till en annan dag!! hehe :-) JAG vill oxå smaka dina cupcakes!!

 
tilla

tilla

18 november 2009 09:13

de tackar jag för. tråkigt som tusan men jag har ändå har tur i två månader;) hoppas ni får de trevligt ikväll. själv ska jag jobba!
ha de bra kram

http://tillalillalilla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards