Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Lisa - 5 januari 2010 14:35

För Emile å Peter i dag!

 


Å såhär ser vi ut dagen till ära...


Martin.(vilken pudding va? ;))

 


Å jag.

 

Av Lisa - 5 januari 2010 13:31

Tveksamt det, om jag har nått å komma med här i dag(eller ja, inte bara i dag för tillfället. :D)

Anyway, skriver gör jag trots allt, som alltid. :D


Nu är julen borta från vårt hus för den här gången.

Skönt att ha de ur världen innan man ska tillbaka å jobba.

Viggo är lämnad hos M å P å vi håller som bäst på å förbereder oss iför kvällen.

Verkar bli kallt. Tror ni man kommer undan med benvärmare på ett bröllop?

Fryser så förbannat jämt. Har nog inte varit varm på en måndad...


Ska snart ner å ducha.

Å sen försöka få till allt å bli riktigt festfin(right...)


Ha det så bra.

Återkommer en annan dag.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards