Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Vilken kväll! :D

Av Lisa - 6 januari 2010 10:56

 

Rubriken säger det mesta! :D

Hade fruktansvärt roligt i går.

Vilken kväll!

Många fina å roliga tal å god mat.

73 gäster å bordsplacering.

Martins placering toppar listan på mest komiska, alla gånger. ;P

I programmet stod det något om varje gäst, under mitt namn stod det "bloggare och expert på Terminator". Klockrent så det förslår.

Jag hoppas verkligen brudparet, makarna Parnfelt, fick sitt dröm-bröllop.

Jag tror jag kan tala för de allra flesta gästerna när jag säger att allt var till belåtenhet för oss! :)

     


Kollade på klockan kvart i nio, å hux flux var hon två å vi skulle åka hem.

Å tur var väl det(att vi skulle åka alltså... :)), i dag är jag allt annat än på topp, men den här gången är det faktiskt värt det! :D


Nu ska jag duscha av mej å sen rusa upp till M å P å hämta hem min pojke som jag snart längtar i hjäl mej efter!


Sist ut är en bild på Linda

som i mina ögon tar hem en jordskredsseger i tävligen Kvällens snyggaste klänning!

Utan tvekan å utan disskussion!

 

Fantastisk! :D

 
 
Bettan

Bettan

6 januari 2010 18:09

Hur mår du idag Lisa? ;)

http://bettttan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

bloomiz

6 januari 2010 21:08

Vilket partaj vi var på!!! helt otroligt kul....Hoppas du inte har varit alltför bakis idag, själv blir jag ju aldrig bakis;)

Tack för den fina orden om min klänning!!!!

Kram Linda

 
ida

ida

6 januari 2010 21:17

Tjohooo vad kul vi hade! Jag är trött men inte bakis, kom på att man faktiskt kunde ha skit kul utan att dricka massa :-) Tycker helt klart Emilie får ordna en tjejfest snart för shit vad kul vi har!!!

Ja vi får ju ta och ordna en träff med våra underbara män :-) KRAM

http://www.wictormaja.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards