Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Lisa - 30 januari 2010 12:28

Är hemma nu till fyra.

Möttes i dörren av en sambo med stark lust att olja köksbordet.

Det är min Martin det!   

Själv är jag trött. Trots en natt i modell bättre.

Är så lack på denna tröttheten så jag kan spy.

Måtte det vända snart.


Verkar som Martin lovat Viggo korvstroganoff aka noff till middag.

I hate falukorv så för min del lutar det å VB-paj å kräftskagen innan jag ska tillbaka till jobbet.

Nu ska jag tjuvkolla lite på ett Heroes-avsnitt innan Martin är tillbaka med oljan till bordet. :D

Av Lisa - 30 januari 2010 12:18

Klart ni vill.

Annars är det lika bra att ni slutar läsa nu. :D



Lördagen den 22 maj, Pingstafton å dagen då vi varit ett par i sex år smäller det!

Klockan ett i Karlshamns Rådhus går vårt bröllop av stapeln. :D



  


Men datum å tid är också allt vi har planerat än så länge.

Så nu väntar gästlistor, inbjudningar, matplaner, ringar å klänningsbestyr. :)

En sak som är säkert är att vi kommer fira, rejält. :D



 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards