Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Så blev dagen.

Av Lisa - 11 februari 2010 19:17

Höll oss hemma fram till lunch sen körde vi in till Stina.

Därifrån gick vi en långrunda runt Högadal tillsammans med henne å Martina.

Tycker allt jag lyckades trava på trots bristen på motionen under den senaste tiden å trots förkylning.

Skönt var det i allafall. :D Å jag behöver inte ha så dåligt samvete för att kvällens tänkta träning inte blir av.

Jag är inte tillräckligt frisk.

Efter promenaden blev det Martinssons å blom-shopping för hela slanten.

Köpte till köksfönstren...

 


Å till Viggos rum, men de behöver lyftas upp med fler lecakulor så bilder får vänta.

Men jag flyttade över de Viggo redan hade till vårt sovrum.

 

Köpte även en mönstrad zinkkruka å pärlhyacinter för att framkalla lite vår känslor.

Möblerade omkring lite vaser å annat prynadsgrejs med, så nu är jag relativit nöjd med inredningen i min älskade Stringhylla.

 

Shoppingen gav mersmak. Vill ha nya vårgardiner å nya lampskärmar i vardagsrummet. :)

Får se när man ska ha tid med nån sån handling.

Kanske måndag eller tisdag kan bjuda på en tur till Sölvesborg å Textillandet å kanske lite present-handling på EKO...?! :P


Efter Martinssons blev det en snabbis på Coop. Då var det dags igen.

Trötthet å illamående nockade mej nästan. :S

Tack å lov varade det inte så länge i dag.

Tog mej en macka när vi kom hem, sen kändes det ok igen.


I morron är det jobb igen. Fredagkväll. Blä.

Förresten blir det bara vik februari ut. Det innebär att jag inte får "tillbaka" mina två helger i rad å att framtiden på arbetsmarknaden är ytterst oviss. IGEN!

Orkar knappt reagera längre.

Drygt att behöva hoppa runt, framför allt med tanke på att jag varken kommer bli mindre eller mera rörlig ju närmre september det blir...


Nu-soffan som vanligt! :)

 
 
Emma

Emma

11 februari 2010 20:08

Textillandet har flyttat till en annan lokal, så du inte blir frustrerad när du inte hittar den! Sen har det öppnat världens finaste barnklädesaffär här också som du bara måste besöka "Barnen på söndergatan" och den ligger på torget!

http://www.emmisenslillablogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards