Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Vad ska vi göra åt detta?

Av Lisa - 19 februari 2010 12:22

Har på fullaste allvar aldrig känt ett sånt här motstånd emot att å till jobbet.

Det är ingen som är otrevlig mot mej å det är demensvård men ändå.

Jag vill bara inte dit.

Blir riktigt ledsen av det här för jag älskar ju som ni vet mitt jobb, egentligen, men inte just nu.

Vad ska vi hitta på så lusten kommer tillbaka?

Jag vet ju vad det är som stör(alla bråk å allt slarv..), å att antagligen ska jag flytta på mej nästa månad.

Svårt att motivera sej till att försöka uttala mej eller ta tag i problem när man ändå inte ska va klar.

Jag går dit å gör det jag ska medan alla drar mej åt olika håll.

Suck, vad jag tjatar.


I övrigt kan jag meddela nått positivt. Jag mår inte alls lika illa längre å humöret är tillbaka till normal stubin igen. :)

Inte tror jag att jag har gått upp så mycket mera heller.

Kanske kan jag få må som vanligt lite nu. :)


SItter å funderar på om man skulle boka en hotell-helg i Malmö.

Bara komma hemifrån å mysa lite hela familjen.

Tycker jag inte har träffat Martin på år å dar.

Inte själva i allafall.

Malmö kunde varit kul. Äta hotellrukost å shoppa lite kanske?

Eller bada på Aquakul?

Får ta ett snack med hotellexperten vid tillfälle. :D


En timme kvar nu. Tvi...

 
 
malena

malena

19 februari 2010 18:37

Vi låg på ett mysigt hotell förra veckan i Malmö.
Kostade visserligen en liten peng, men de var riktigt mysigt.
Renassance har jag för mig att de hette.
Ett desinger hotell som öppnade förra året, har jag för mig.
Låg väldigt centralt med.
Tycker verkligen att ni ska åka bort en helg.
Kram på er

http://maalena.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards