Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Lisa - 1 mars 2010 21:43

Kvart i sju i morse blev jag omplacerad till Mörrum.

Fanns jobb i hemtjänsten där mellan sju å ett.

Fick alltså redan första dagen känne på hur lite man har å säga till om när man jobbar så här.

Bara till å lyda.

Det gick förvånansvärt bra. Trots att jag var klädd för inne jobb å inte hade nån mat alls med mej.

Hade en två-runda i hop med en tjej som inte var rädd för vikarier(sånna är bristvara, tyvärr...).

Jag är dock inte gjord för att jobba "ute",

Boenden är mer min melodi som ni vet.


Hämtade upp Viggo mer än en timme tidgare än jag först trott i allafall.

Han var som vanligt besviken över att inte pappa var med, men eftermiddagen har det faktiskt inte tjatats fullt så mycket efter honom.


Det blev träning mellan åtta å nio. Bra jobbat av mej va? :)


Annars är jag verkligen allt annat än glad just nu.

Jag vet jag borde va det.

Har allt jag nånsin önskat mej.

Men ändå.

Allt känns hopplöst å jag känner inte igen mej själv alls.

Ingen orkar lyssna på det mer nu, i know, så jag håller tyst nu.



Av Lisa - 1 mars 2010 16:18

I detta nu kan jag komma på ett hundratal anledningar till att även denna veckan skippa träningen.

Men nej!

Jag SKA dit!

Måste röra på mej å göra nått för mej själv.

Men vad det tar emot, redan nu...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards