Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Lisa - 2 mars 2010 19:50

Denna dagen har varit å är fullspäckad från början tillslut.

Emelie å hennes flickor var först här en sväng å drack kaffe. :)

Sen kom Nadja å Therese å joinade för en massa prat å lek.

Viggo var överlycklig över att de skulle komma å ropade NADJA hela tiden, men sen var han inte alls så sugen på att leka.

Han har varit helt ur form på sistone som ni vet.

I dag ringde jag till vårdcentralen, för att kunna utesluta fysiska orsaker till hans beteende.

Det visade sej att han har en inflammtion i ena örat, så det blev både penicillin å något att skylla gnällandet på. ;)

Hoppas verkligen att det blir bättre nu, både med sömn å humör.


Stina, Emelie å jag ska ha tv-kväll.

Ska först se Mästarnas mästare(som Stina verkligen älskar) å sen säsongspremiären av DH.

Eftersom det blev en massa glass å grejer över i lördags ska vi kränga marängswiss med. :D


Blir nog inte tid för nån mera blogg i dag. :D

Mästarnas mästare går ju på svt å där är det ju inga pauser. :D

Man märker verkligen att man är född på åttiotalet om man anser att det är något negativt att vara utan reklampauser. :D Eller? :)


Nu ska jag vispa grädden. :D

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards