Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Lisa - 4 mars 2010 21:11

Martin sover på soffan.

Jag kollar på ett avsnitt Per som jag sett innan.

Vi kan verkligen konsten att utnyttja vår tid väl. :P

Gonatt!

Av Lisa - 4 mars 2010 19:57

Alla som nånsin har sett tv-programmet med samma namn som rubriken är i allafall ägnat en liten tanke åtvad man själv skulle bjuda på om man var med.

Jag har kommit fram till att min meny skulle bestå av:


Förrätt: Kräftskagen i tunnbröd.

Varmrätt: Kall marinerad kycklingfilé, potatisgratäng, sallad å kryddsmör, eventuellt med vitlöksbröd till.

Efterrätt: Mjölkchokladpannacotta med hallon.


Vad skulle ni bjuda på? :D

Av Lisa - 4 mars 2010 19:25

Grymt komiskt att hela tre personer har en burk mot munnen å att en tredje står med en cider i högsta hugg. På samma bild. :P

Av Lisa - 4 mars 2010 19:15

I dag har det verkligen känts som att våren är nära.

I allafall om befunnit sej inomhus.

Nio minus visade termometern i morse å det är ju i allra högsta grad vinter-temperatur.

Men ändå. Solen har strålat från en blå himmel å snön har smält bort från vägarna.

Hittade denna bilden innan.

Riktig sommar, men blommande rosor å grönt gräs...

 

Klart man längtar. :)


Har jobbat i dag. På ett underbart ställe. Trivdes från första stund.

En bra start på min karriär som springis.

Nytt ställe i morron. I stan.

Ska bli intressant, hoppas att det känns bra där också.


Viggo hade samma byxor i dag när jag hämtade honom som jag satte på i morse.

Hoppas det bara var ett tillfälligt bakslag när han kissade ner flera par byxor på dagis förra veckan.

Kan mycket väl va så att det beror på vem som jobbar.

Så borde det inte vara. Men det lutar åt det...


Två dagar i rad nu har Viggo ätit av middagen vi serverat här hemma.

Vilken seger.

Har ätit vid fem bägge dagarna så han har inte hunnit bli för trött.

Sen har han fått macka å yoggi innan läggdags å sovit svinbra.

Hoppas, hoppas, hoppas vi kan fortsätta såhär!


Nu blir det tv å sen sova!

Av Lisa - 4 mars 2010 19:13

Med min nuvarande kosthållning hade min mage troligtivs  sett ut såhär oavsett graviditet eller inte.

Men ändå.

Vi säger att det är en liten bebismage. :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards