Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lisa - 9 mars 2010 19:26

 


Min lilla älskade pojke däckade i min famn vid halv sex.

Det gick inte att förhindra, men kostade ganska dyrt.

Han vakande en timme senare å har inte somnat om än.

Hög feber i dag med, å hosta. :(

Är hes som tusan med så det är nog halsen som spökar.

I morron ska får jag skippa jobbet å sen är jag ledig i två dagar.


Ska dra mej neråt soffan nu.

Tisdag är ju min tv-kväll. Återstår dock å se om det blir nått eller om Viggo tänker fortsätta va vaken...

Av Lisa - 9 mars 2010 06:09

I samma ögonblick som jag postade mitt sista inlägg för i går vaknade Viggo.

Mötte honom i hallen. Han hade frossa å 39 graders feber. :S

Han har varit varm som ett element å orolig fram tills på morronkvisten.

Martin fick faktiskt va hemma i dag.

Jag är ju bokad i dag å täcker redan för nån så det blev bäst.

Jag får va hemma i morron, har inget bokat ännu så.

Har huvudvärk å är trött, så jag hade mer än gärna legat jämte dem där inne i sängen.

Jag slutar redan kvart över ett, då blir det Coop, Apoteket å så till dagis å hämta vagnen beroende på hur det hare gått för Viggo å sova utan den i dag.

Han har nästan växt ur den så egentligen hade det varit det bästa om han vande sej av med den helt.


Nu ska jag pressa ner det sista kaffet innan det bär av mot staden.

Ha en bra dag!

Kärlek!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards