Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Lisa - 10 mars 2010 12:00

När man är liten å sjuk är det läge att bryta mot de flesta regler.

Vill man till exempel sitta i en fåtölj å äta havrefras utan mjölk så gör man det. :D

   

Fortfarande ingen feber i skite.

Får hålla tummarna för att det förblir så å att hostan ger med sej snart den också.

Är glad att vi är hemma i dag i allafall, så han får kurera sej riktigt min lilla pojke. Han är som sagt hängig fortfarande.


Jag däremot har trots en orolig natt fullt av energi.

Håller på med en massa projket.

I tvättstugan går varenda maskin. Efter morronens kräkande startade jag operation sanera-allt-i-sängen. Just nu får överdraget till bäddmadrassen sej en omgång. Täcken å kuddar står på tur.

Gissar på att inte hälften är torrt innan vi ska lägga oss men det är smällar man får ta.

Ska försöka mej på att göra vår fint i badrummet med. Byta gardiner å lite annat smått å gott.

Önskar jag hade pengar nog till att göra lite förändringar i alla rum.

Nya gardiner å lampor å sånt.

Det får nog vänta dock. Har ju Malmö-resan nästa helg å sen gick allt skit vi behövde till bilen på en herrans massa. :S


Nått somvi däremot ska kosta på oss är lite vårfint i våra gardrober. Ska skicka in en liten H&M-beställning nu nämligen. :)


Sen är det strykning som gäller.

Återkommer framåt kvällningen. Är ju min stora bloggdag, i å med att MArtin ska träna. :P

Av Lisa - 10 mars 2010 09:58

En envis hosta tills man kräks är väl kanske inte att föredra, men ingen feber än så länge är ändå bra.

En anigens häng är han min lillkille,men vi hittar  på vad vi kan.

Läser böcker å spelar ballong-spelet till exempel. :)

   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards