Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Lisa - 16 mars 2010 19:36

Vad en dag går fort.


Det är inte det att jag inte har lust att underhålla den här bloggen, mej själv å er därute.

Jag har bara total slut på extra energi. :S

Trist å tjatigt, men ack så sant.


Denna dagen blev bättre ju längre den gick, men huvudvärken biter sej fast.

Inget hjälper.

Hoppas jag kan sova bort skiten i natt.

Annars blir morrondagen tuff. Lång dag med de kollergor jag allra helst vill imponera på. :D Samma ställe som i helgen. Sista dagen, men vill gärna komma tillbaka. :D


Anyway.

Viggo skötte sej förvånansvärt nog exemplariskt hos frissan.

Han blev så grymt söt. Jag insisterade på att han vill ha grön färg med. :D

   

Efter frissan begav vi oss hem till Anna å Maja å åt pannkakor med glass.

Har inte sett Viggo äta så bra på länge. Han var verkligen hungrig. :)

  Emilie var också med som ni ser. :)

Efter maten målades det påskägg, å både väggar, golv å barn fick sin dos av målarfärg. :D

Roligt å träffas var det, verkligen. :)


Nu är det tv-kväll för hela slanten. Mästarnas mästare å sen DH på det.

Om jag inte däckar innan dess...

Hoppas huvudet blir bättre snart...

Av Lisa - 16 mars 2010 12:15

Vaknade med huvudvärk i morse igen.

Inte en alvedon i skite.

Körde upp till Stina hos M å P å tog tabletter.

Hjälper inte ett skit.

Har inte lika ont idag, men tillräckligt för att jag ska bli på dåligt humör.

Å en sur mamma resulterar i en gnällig son å en ännu surare mamma.


Ska försöka göra det bästa av resten av dagen.

Viggo ska klippa sej vid kvart i två, sen ska vi träffa Anna å Maja å kanske Emilie på stan.

Ska bli så roligt att träffa dem,trots huvudvärk.



Usch, jag mår inget vidare, är på väg neråt igen känner jag.

Känns så grymt ensamt mitt i alla kaos som mitt liv just nu innebär.

Sömnbrist, två-års-trots, hormoner å ångerst.

Vad kan man göra egentligen? Mer än å fråga...?!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards