Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 mars 2010

Jo.

Av Lisa - 22 mars 2010 19:11

Ska strax åka å träna.

Känner inte alls för det.

Är trött å mår lite illa.

Men jag SKA dit.

Kan inte gå å bli lat alla redan.

Kommer troligtvis bli tjock så det räcker å blir över i allafall.

Speciellt om jag ska få foglossning som innan jag fick Viggo.

Men som sagt, hade hellre tagit mej en macka å lagt mej på soffan. :)

Har ett å annat inlägg på lager med, men det får helt enkelt vänta.


I morron är det arbetsdag.

Kväll på ett nytt ställe, men tack å lov i Asarum.

Stina å Emelie skulle troligtvis komma på frukost å sen när jag lämnat Viggo ska detta hu städas!

Här till å med luktar smuts. Blä.


Tror ni våren kommer nu förresten?

Jag å Viggo gick i allafall all in för det tidigare i dag.

Jag tog mina älskade Converse-skor å Viggo hade sin nya skinnjacka å nya gympaskor. :)

Så söt så. :D

 

Av Lisa - 22 mars 2010 15:23

       

Det är mysigt att bara va hemma när man är ledig med. :)

Av Lisa - 22 mars 2010 12:13

Har varit en runda i Mörrum hos Nadja å Therese.

Viggo blev trött så vi körde hem vid halv tolv.

Trevligt med en liten fika dock. :D

Ska handla när Viggo vaknat å ätit.

Annars ärjag faktiskt mest sliten å har ont i huvudet som vanligt.

Ska lägga mej i fem minuter innan Viggo ska upp igen. :D


Min fina familj.

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards