Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Lisa - 26 mars 2010 19:35

Efter en befarat orolig natt fylld med jobb drömmar å ångerst över att bli utringd till nått nytt ställe hamnade jag på min disponibel arbetsplats.

Fem över sju spillde jag ner hela mej med kaffe å där sattes nog ribban för dagen. :)

Huvudvärken har hållt i sej, men har kunnat dämpas hjälpligt med alvedon.

Bara ett problem med det. Vi har inte en enda vit tablett här hemma.

Håller alla mina tummar för att jag ska klara morrondagens arbetspass utan att svimma av på kuppen.


Hämtade Viggo vid två å efter vi ätit mellanmål var det trädgården som gällde.

Viggo hade vår-premiär i sandlådan...

 


Medan jag dels tog en kaffe i vårsolen...


Å planterade lite innan min högst envisa son krävde min närvaro balnd spadar å sand.

       

Härliga vår! :D


Huvudvärken stegrades i brist på alvedon å just nu vill jag mest lägga mej ner å blunda.

Men icke, jag å Martin äter sen middag. Han kommer nu med thai.

Får se om jag orkar se senaste Wallander med innan sängen ropar för högt på mej...

Trevlig helg!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards