Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Lisa - 28 mars 2010 21:28

Fjärde å sista arbetsdagen kvar nu innan jag är ledig två dar.

Är helt slut å har verkligen inte lust att jobba min fjärde morron på yttligare ett helt nytt ställe, men vad gör man?

Slutar redan klockan ett i allafall. :)


I dag hämtade grabbarna mej på jobbet.

Körde inom Coop å köpte grejer till grillspett.

Tänkte haft klyftpotatis till dessa, men det blev runt femhundra spett eller så, så vi lät bli andra tillbehör än vitlöksbröd. :P

En smarrig grillpremiär, om än något misslyckad vädermässigt.

Fem minuter efter denna bilden togs flyttades grillen upp på altanen, då det började ösregna. :)


Martin han steg upp tidigare än tidigt i morse trots att Viggo sov hos M å P å har såklart hunnit med en massa. :)

Han ligger inte på latsidan precis den mannen. :)

Det börjar bli vårfint ute här kan jag lova. :D


Nu ska jag trots att jag borde va lite piggare än vanligt(tekniskt sätt är ju klockan bara halv nio nu..) lägga mej jämte min efterlängtade pojke å sova! :D

Av Lisa - 28 mars 2010 21:13

Här har ni oss.

Timbuktu, jfsjk, Lelle, Lisoball å framför allt CoyoteBitch(?!?)

Samma gäng som en vanlig lördagskväll alltså. :)



    

Om ni undrar så är namnen förståss våra lunarstorm-nicks. :D Ha, ha, ha! Fruktansvärt kul när vi kom på vad systern min kallade sej. :D

Namnet Lisoball har alltså hängt med i åtminstone tio år. :D

Fuck I'm old. :)


Här har ni en till, som är lika gammal.

Festens födelsedagsbarn, Daniel, som öppnar paket. :)

Vad han hette på lunar vet jag inte, men jag kan gissa på att om han ens var medlem kanske han kallade sej Karlsson. :)

 

Av Lisa - 28 mars 2010 06:19

I går var det en unik dag.

Ingen uppdatering alls från min sida.

Det har inte hänt sen nån gång under bloggens första halvår.

Kan säga att min frånvaro inte berodde på att jag inte hade nått att skriva om utan snarare om ett för späckat schema.

Jobbade först sju till två.

Var bara hemma å bytte om sen körde vi upp till M å P där jag hade fjäskat in mej på ett par av pappas hemmagjorda hamburgare.

Efter maten stannade Viggo kvar meda vi var hemma å gjorde oss i ordning för Daniels 25 årsfest.

Det var faktiskt himla kul. Trots att det mest bestod av umgänge med Emelie, Stina å Snoff. :) Alltså som vilken lördag(eller kanske onsdag) som helst.

Anyway, när folk började plocka fram sina rom-flaskor kände jag att det var dags för hemgång. :D

Låg i sängen strax efter tio å nu är jag uppe igen.

Tardigt att börja tidigt när natten är en timme kortare.

Är inte ens ljust ute än.


Jobbar ända till halvfyra i dag. :S

Börjar känna mej sliten nu, tredje sjumorronen, tredje arbeststilfället, tredje arbetsplatsen. Det tär vill jag lova.

Måtte dagen gå snabbt.

Jag saknar min pojke. Hade hellre spenderat kvällen hemma med honom i går.

Men bjuder en gammal vän på fest, då finns det inga ursäkter till att inte närvara. :)

En kaffe på det då. Sen kanske man har piggnat till skapligt...


Återkommer förhoppningsvis i kväll! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards