Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Lisa - 1 april 2010 20:09

Har haft en underbar dag.

Allra största delen av denna skärtorsdag har spenderats utomhus.

Först blev det en runda till stan. Lämnade min t4 å våra vigselpapper på rådhuset å sen köpte vi en massa blommor på torget.

Jag har fått riktig trädgårds-dille. Har planterat mina blommor å sen satt lite fröer i min drivbänk men har inte fått nog. Jag bara måste ha en drivbänk till å lite mera blommor till mina krukor med. :P

Martin har grävt en massa han. :) Viggos feber var borta redan i går så han har hållt i gång i dag han med. :D

     


Lite påskpynt har vi fått till med. Jag å Viggo började i går, han bara tog en näve kyckligar å bar in i sitt rum å satte dem på sin fönsterbräda. :) Såg så kul ut. :)

I dag har vi plockat ris å sen hade Emelie en liten påskblomma med sej till oss.

   

Det blev grill i dag med. Fläskfilé,spett med kryddkorv, champinjoner, paprika å primörlök å till det vitlöksbröd, grillade majskolvar å ljummen potatis-sallad. :D

Är det vår nu tros? Hoppas verkligen det!


Jobb i morron då. Sen är det helg! :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards