Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Lisa - 2 april 2010 19:30

Det känns som att det är söndag i dag.

Så underbart att det inte är det. :)

Ljuvligt att vi har två hela dagar kvar av helgen, en helg som jag är ledig! :)

Förvisso har vi varenda minut planerad, men ändå. :)

Hoppas det blir lika fint väder som det lovats i morron förmiddag, så man kan va ute lite.

Kvällen blir lugn, ska bara ligga på soffan å kolla på Dexter.

Om Viggo behagar somna nån gång.

Han störs av ljuset ute, börjar bli dags att investera i en riktigt mörk rullgardin där snart.


Spännande inlägg? Kanske inte.

Men men, så är det. :D

Glad påsk!

Av Lisa - 2 april 2010 06:30

Har drömt en sån där störd dröm i natt.

Jag var på rymmen från nån form av fängelsestraff å jagades både av polisen å nått rivaliserande maffia-gäng.

Spelade ingen roll hur många gånger jag har vaknat, drömmen har fortsatt så fort jag blundat igen.

Känner jag totalt förvirrad, fortfarande å tankarna mal i huvudet i ett försök att vakna från denna drömmen en gång för alla!


I dag jobbar jag alltså till fyra, sen ska jag ÄNTLIGEN få va ledig två dagar i rad.

Jag behöver det, det känner jag.

Ska ändå bli kul å jobba.

Har bestämt mej för att försöka få semestervik i Asarum i stället.

Känns lite som jag sviker de andra, men vad har de nånsin gjort för mej?

Nada, de hörs bara av om de behöver semestervikarier å aldrig nånsin annars så.

Kanske dags att jag bryr mej mest om vad jag vill.

Hoppas det går vägen å löser sej till det bästa.

PÅ tisdag får det bli som jag ska styra upp det å sen hoppas jag allt kan bli klart så man kan släppa dessa tankarna!


Sitter å äter lite flingor men ska strax hoppa på cyklen å rulla de sju minuterna det tar att komma till jobbet. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards