Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Lisa - 4 april 2010 19:25

Har inte känt mej alls i form under dagen.

Huvudvärk å onaturligt trött.

Vid halv ett slockande jag jämte Viggo å då hade ögonen gått i hop både en å två gånger.

Efter en kort powernap var det dags att duscha å åka till mörrum.

Där fick vi fruktat god middag. Stek, sås potatis, inlagda gurkor å lingon!

Det var så gott så det inte var klokt. :D

Det blev en sväng till ån å ankorna mellan skurarna med.

Tröttheten å huvudvärken har vägrat ge vika. :S


Vi ska bara mysa nu å kollapå nån film.

Kan hända att somnar.

Är så matt så matt.

Blir ett sista försök till sovmorron i morron då jag jobbar kväll.


Hoppas er påskledighet varit till belåtenhet! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards