Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Lisa - 5 april 2010 21:16

Har haft ont i huvudet precis hela dagen.

Att jag överhuvudtaget har kunant jobba är ett mirakel.

Har jag fortfarande ont i morron får jag ringa vårdcentralen. :S


Mycket som ska ordnas i morron alltså. Ännu ett samtal som ska hinnas med.

Men först jobb sju till två på ännu ett nytt ställe.

Nu ska jag lägga mej.

Gonatt!

Av Lisa - 5 april 2010 08:13

Medans ni andra med normala arbetstider troligtvis njuter av er sista lediga dag å tanken på att en kort vecka väntar sitter jag här med jobbångerst.

Har tre dagar framför mej, tre olika arbetsplatser å onsdagen vet jag ännu inte var.

Sen jobbar jag tredagars helg, på ännu okända ställen.

Jag orkar inte.

Hattandet kommer knäcka mej. Å sen denna eviga oro över kommande sommar.

Måtte jag hinna å lyckas få tag i chefen i morron.

Jag vill va i Asarum, punkt slut.


Jag måste lida av en järnbrist som inte är av denna värld.

Den här tröttheten är inte normal. Inte alls.

Såg tio minuter på filmen i går, sen sov jag som en liten gris på soffan.

Kvart över nio väckte Martin mej å vi gick upp till sängen.

Viggo vaknade sju i dag. Men jag kom bara inte upp så det fick bli en femte å sista ledig dag utan sovmorron för Martin. :S


Grabbarna grus är på Coop. Viggo blev erbjuden att stanna hemma med mor sin, men tror ni han nappade? Nix, Coop med pappan lockade mer. :)


Vädret i dag gör verkligen sitt för tröttheten med. Det är ju knappt ens ljust å regnet skvalar.

Ska försöka få ut det mesta av dagen i allafall.

Hänga upp mina nya vårgardiner(med olika färger på själva hängerna, hittar bara ett par svarta å ett par grå...?!) å sen bara mysa med mina pojkar.


Ha en bra dag!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards