Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Lisa - 9 april 2010 17:52

     

Av Lisa - 9 april 2010 08:45

Internet funkar i dag med. :D

Tur det då jag alltid sparar undan för mycket pengar i början av månaden å bara hade 700 på kontot. :D

Fick in å föra över lite så jag kan handla mat. :)


Har redan hunnit med att äta frukost.

En ganska kaosartad måltid, ett glas mjölk å en tallrik flingor gick i golvet.

Torka mjölk är verkligen vardag här.

Sen har vi myst framför Emil lite, å jag har lipat mej halvt fördärvad åt när Emil tar Alfred till doktorn i snöstorm. :)

Så underbart!


Känner mej pigg.

Har planerat att vi ska köra å handla till kvällens grillning.Emelie, SNoff å Stina(tror jag) kommer å äter.

Inget vidare väder, varken att va ute å leka i eller att grilla i, men det får gå.

Har ändrat mej angående sconesen. Anna är den enda jag känner som delar min passion för köttbullar å blomkålstuvning så det får det bli.

SKa försöka hinna duscha å städa av bygget med men vi får se hur sugen sonen är på dessa aktiviteter. :D


Nu ska vi klä på oss. Eller ja,i allafall måste nakenfisen Viggo få kläder, sen ska vi till Coop. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards