Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Lisa - 10 april 2010 19:31

Har inte haft huvudvärk på hela dagen.

Hurra! :)

Tänk om det har gått över?

Om jag på nån vänster lyckats blockera all stress?


Det gick bra på jobbet med, som det brukar. :)

Men jag är trött å matt.

Kommer bara ligga i soffan nu ett par timmar, innan det blir sängen.

Å det var allt jag hade å komma med det. :D

Hoppas ni har en trevlig helg! :D


Av Lisa - 10 april 2010 19:27

  Här är första bilden på det lilla syskonet i min mage. :)

Av Lisa - 10 april 2010 06:10

Medan ni njuter av att få sova lite extra den här lördagsmorron har jag gjortmej redo för jobb.

Ska jobba sju till fyra. Så nej, sjukskriven är jag inte.

Grymt trött dock.

Har hostat å hostat å hostat i natt.

Andra natten i rad nu.

I dag har det satt sej i näsan med. :S

Blir aldrig frisk tycker jag.

I går hade hade dock yttrest lite ont i huvudet.

Skulle ljuga om jag sa att det inte kändes alls, men det var inte den värsta sorten i allafall.

Var dock inte riktigt på humör ändå.

Det känns inte så bra med vissa grejer just nu...


Martin å Viggo ska med stiga upp strax å köra mej, så slipper de stå utan bil hela dagen.


Nu ska jag dricka ur kaffet å läsa lite tidning. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards