Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Lisa - 11 april 2010 08:09

Det verkar som att det kostar att vara huvudvärksfri.

Stressen har gått över i mardrömmar två nätter i rad.

Lägg sen till hosta ovanpå det å en pojk som sovit oroligt så har ni denna natten i ett nötskal.

Gick ändå å la mej tidigt.

Släckte lampan 21.31 Två timmar senare var Viggo uppe å röjde.

Vid sju gick grabbarna upp. Jag drog på det hela en halvtimme, men vad finns det för val?

Alltid en massa som måste hinnas innan det är dags å jobba igen.

Pojkarna är, hör å häpna, på Coop.

Jag ska koka ett par ägg så vi får åtminstone en riktig helgfrukost denna helgen.


Jag har planer för nästa vecka. Jobbar en massa men jag måste bocka av ett par saker inför bröllopet å hoppas att det eliminerar en hel del av allt stress.


Nej, känner mej ganska down i dag.

Hoppas det blir bättre..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards