Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Lisa - 14 april 2010 21:30

Den här arbetsdagen började katastrof.

Jag var så förbannad att jag var riktigt otrevlig för en gångs skull!

Det blev bättre, men det är synd när människor är så trötta på sin arbetssituation å sitt jobb att ALLA blir lidande. Tragik är ordet.


I morron bär det av till Mörrum igen.

Ingen höjdare alls sist jag var där, men vi kan ju alltid hoppas att jag får chansen att ändra uppfattning.


Nu till någor betydligt roligare än mina jobb besvär.

Jag har inte haft huvudvärk på många dagar.

I dag böjade jag länna lite smått, men det gick över kvickt efter alvedon. :D


Sen måste jag ju bara skryta om att Viggo inte kissat en droppe i sin blöja i natt. :D

Å på dagis har bara blöja när han ska sova, inte alls ute längre(sa de i allafall i när jag lämnade honom, sen hade han blöja på sej när Martin hämtade honom..?!)

Han är så grymt duktig! :D


Nu ska jag sova å ladda inför morrondagen!



Av Lisa - 14 april 2010 11:20

För det första har jag liiiite dåligt samvete.

Höll på å glömma att vinka till Viggo när jag lämnade honom.

Han stod där i fönstret å väntade men jag bara gick. :S

En fröken sa till mej. Du måste ju vinka! Å där stod mitt lilla älskade barn å såg ledsen ut. :S

Förvirrad eller vad?!

Sen fick han inte den uppmärkshamhet han blev lovad i morse.

Therese kom förbi på en snabbfika å då pratade jag ju med henne å Viggo blev lämnad åt sitt öde. :D

Han överlever nog, men som vanligt ger såntmej dåligt samvete.

Han förtjänar en bättre mor många gånger å speciellt som kompensation för i går...


Jag ska bara duscha å slänga i mej lite mat.

Ska ta bussen till stan kvart över tolv.

Börjar klockan ett, å egentligen är det inte längre än att man kan cykla.

Men det vågar jag banne mej inte.

Foglossningen gör sej påmind å den vill jag då rakt inte förvärra, redan. ;(

Förhoppningsvis förbarmar sej någon å hämtar mej när jag slutat.. :D


Nu duschen...

Av Lisa - 14 april 2010 08:04

I dag börjar dagen ljuvligt.

Viggo har kelat med mej halv sovanade ända till halv åtta.

När han vaknade var han så lycklig å glad å det goda humöret smittade direkt av sej på mej. :D

Frukosten flöt förbi utan mjölkspill å solen skiner å nu sitter Viggo å myser framför Byyyn.

Man skulle varit ledig i dag i stället...

Har fram till klockan elva att kompensera för allt onödigt skäll Viggo fick utstå i går.

Starting now.

Här ska lekas! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards