Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lisa - 15 april 2010 20:35

Jag varit inne på det tidigare.

Det här med min totala chock/förvirring över min egentliga ålder.

Tycker det inte alls var länge sen som alla som var med på tv(alltså diverse kändisar... :P) var äldre än mej å sen blinkar man praktiskt taget bara å så är plötsligt varenda en yngre än mej?!


Skulle nog kunna erkänna att jag har ålderskris.

Jag vill inte fylla 25.

Inte för att jag ångrar eller har missat något som somliga verkar tro, utan snarare tvärtom.

Jag har allt jag nånsin önskat mej(förrutom drömjobbet kanske. :D).

Men jag känner att livet springer i väg å är på tok för kort.

Jag vill ha mer tid.

Mer tid med mina barn å mer tid med mina föräldrar.

Jag får hela tiden raktioner på att jag är så ung.

Men de som anser det är uppemot femtio själva.

Undrar om de tyckte att de var unga när det var 25 å sen stack livet i från dem...?


Kanske låter det totalt urspårat, men jag får lite panik...


Men det får mej förhoppningsvis att fokusera på det viktiga i livet å läggaa allt det där andra åt sidan! :D

Av Lisa - 15 april 2010 19:56

Såhär ser min mage ut i dag. :)

  BF datum efter ultraljudet är den 12 september.

:D


Av Lisa - 15 april 2010 19:47

Har inte hunnit visa eller tacka för presenten vi fick av Anna å Maja i fredags.

Matchande mössor till Viggo å den nya bebisen.

  TACK TACK TACK! :D

Av Lisa - 15 april 2010 19:36

Egentligen borde man bli piggare nu när det är ljust så sent om kvällarna å solen skiner på dagarna, men tyvärr.


Jag är riktigt trött efter en tuff arbetsvecka.

Inga ställen jag trivs på, dåligt bemötande å bara en ynka dag ledig efter en helg full av jobb.

I morron har jag kortdag. Slutar redan ett, sen är jag LEDIG i helgen! :P


Helgen är inte sådär överdrivet planerad.

Ljuvligt.

Vi ska mest fixa lite detaljer inför vår stora dag å mysa.


Nu ska jag ta en dusch å försöka samla tankarna lite. :D


Inte mitt snyggaste jag precis, men jag känner mej inte vidare het nån annan gång heller. :D





Av Lisa - 15 april 2010 17:26

Två kollegor klargör att de har ett varsitt möte i dag under dagen.

Varpå den tredje bestört utbrister: Ska jag va här ensam då?!

Tack för den liksom, vad man känner sej värdefull!

NOT!

Räknas man inte ens som personal nu heller...?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards