Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Lisa - 16 april 2010 19:19

Leveransklar.

 

Ni förstår att jag måste köpa den va? :)

Av Lisa - 16 april 2010 19:06

Äntligen, äntligen fredag!

Den här helgen har varit så himla efterlängtad.

Mina två senaste lediga helger har fyllts av migrän å en massa inbokat.

Denna helgen ska bli annorlunda.

Vi ska in till stan i morron å kolla efter nått snyggt att ha på oss på vårt bröllop. :D

Sen blir det förhoppningsvis lördagsmys med Emelie å Snoff på kvällen.

Söndagen ska vi bara njuta av på hemmaplan. :)


Arbetsdagen i dag har varit okej.

Har skitit i vad folk ska tycka å arbetat på mitt sätt.

Dvs. noggrannt å utan att sucka. :D

Är stolt över mej själv!



Känns som vi bröjar få ordning på det mesta kring vår bröllopsfest nu.

Skönt.

Har gett min mamma fria händer med dukningen å lite andra festdetaljer.

Det visade sej vara ett livsfarligt drag. ;)

Fick ett sms tidigare i kväll om att blomsterbågen(?!) är beställd.

BLOMSTERBÅGE?!

Hur mycket vi är det? :P


Trött som vanligt.

Detta blir därför allt. :D

Trevlig helg!

Av Lisa - 16 april 2010 15:52

Just nu saknar jag Gustav så mycket att jag kan gråta.

Hur kan han ens komma på tanken att flytta i från oss på det här sättet?!

Lillebror, KOM HEM nu!  

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards