Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Lisa - 17 april 2010 20:12

Det blev alltså en utflyktstur till Kristianstad.


Förrutom en svindyr kavaj till Martin spenderade jag X antal hundringar på Växthuset.

Blev två nya blåbärsbuskar å nya blommor till sov-och vardagsrum.

   

Dessutom sprang jag inom Bodyshop å handlade två body butter.

 

Ett med kokos som jag skulle ha å ett citron som bara slank med.

Det kostar en halv förmögenhet att bara sticka in huvudet på Body shop i just Kristanstad.

Just därför glömde jag att vi behöver nya doftoljor till ljus-doft-lyktan på toa. Jag vågade helt enkelt inte stanna tillräckligt länge där inne för att fundera på om jag behövde nått mer...


Jämte Body shop ligger Cervera.

Vi kollade bara på den ljuvliga gröna Kitchen aiden i fönstret.

Å om jag har glömt att nämna det önskar vi oss Presentkort på Cervera i bröllopspresent. :D


Till sist blir det den utlovade bilden på Martin i kavajen. :P

 

 Undrar vad man ska göra för att få gifta sej med den puddingen? :P

Av Lisa - 17 april 2010 14:44

Har länge utlovat en hyllning till den man som i stället för att deltaga i Göteborgsvarvet kommer att närvara som gäst på vår bröllopsfest.

Trots betald startavgift å allt går vi före! :D


Först nu blir det av!

Snoff, detta är en hyllning till dej!

 


Av Lisa - 17 april 2010 14:17

Nu har jag beställt denna som tilltänkt brudklänning.

Hoppas den är lika fin irl...

:D

Stina hittade den på Ellos.

Funkar till mej, alla gånger å magen får plats under med. :D



Det blev ändå en tur till Kristianstad.

Martin fick sin efterlängtade Tiger-kavaj.

Bild på den kommer, det har jag blivit lovad att han ställer upp på. :P

Av Lisa - 17 april 2010 08:35

Funderar fram å tillbaka om vi ska ta en runda till Kristianstad i dag.

Eller om vi ska hålla oss hemma i vår egen stad..? :)

Kunde varit mysigt med en liten tur neråt Skåne, men samtidigt är det kanske lättare att hitta kläder åt Martin här hemma...?

Viggo vill till stan han. Å äta glass. :D

Det skavi nog kunna ordna vilket slutmålet än blir.

Inte så varmt i dag, men det kan man ju inte rå över precis. :D



Det blir nog bra vilket som. Vi är ju lediga. :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards