Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Lisa - 18 april 2010 20:45

I dag har det varit en såndär typisk ledig söndag.

Underbart om ni frågar mej.


Har först städat hela huset å sen kom Stina hit.

Vi gick en promenad med Viggo så han skulle få sova lite.

Men den lilla godingen somnade inte.

 

Vi gick hem å bakade i stället. :P

     

Efter baket åkte vi hem till M å P åt en massa mat

Köttfärslimpa, sås, potatis.

Viggo åt med som en dåre. :D

Så härligt å sen.

Inget gnyl heller från hans sida trots att det inte blev nån middagslur.

Han börjar helt klart bli stor min pojk. :D


Har precis sett klar på Den bästa sommaren. Så underbar film. :D

Tyvärr dunkar huvdet.

Vet inte var jag ska jobba i morron så jag antar att det är det som triggar i gång skräpet. :S

Ska lägga mej strax å hoppas på det bästa.


Då var denna helgen förbi.

Jag är nöjd, men hade gärna haft min lediga dag i morron med.

Men vad gör man? Fick byta bort den mot onsdag då dagis är stängt.


Min lilla grabb kom in med en bukett vitsippor till mej i högsta hugg tidigare i dag. :D

Å en bild på dessa får avsluta inlägget.

Gonatt!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards