Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Lisa - 19 april 2010 20:53

Trodde nyss att klockan hunnit bli tjugo i tio.

Tji fick jag, riktigt så länge hade jag inte varit förlorad i facebookvärlden.

Skulle kunna somna på stört, så nu blir det sängen.

Jag ger blanka tusan i om klockan inte ens hunnit bli nio...

Gonatt!

Av Lisa - 19 april 2010 20:40

Jooo.

Lisa Arvidsson finns numera på facebook.

Jag gav vika å Martin är redan trött på mej.

Har suttit en stund å försökt få ordning på min sida men det går sådär.

Övning ger färdighet som det heter, snart är man on på riktigt... :D


Av Lisa - 19 april 2010 18:59

Huvudvärk hela dan.

Mindre roligt.

Trötthet kan helt klart vara den utlösande faktorn.

Sömnbrist suger.


Jag skulle egentligen tränat i kväll, fast bangar.

Orkar bara inte.

Har sådär ont i benhinnorna med som jag får av för lite sömn med så frågan är om jag inte hade lidit mer än njutit.


Fick ett brev med posten från barnmorskemottagningen om att de ändat min tid på onsdag till i morron halv tio följt av ring om du inte kan, men inget nummer.

Jag jobbar, å kan verkligen inte gå i från så som mitt jobb funkar.

Hade varit en sak om jag haft en å samma arbetsplats, men nu, omöjligt.

Mvc:s telefontid är på förmiddagen men jag fick ringa växlen å gorma.

Sur blev jag i allafall.

Om de ändrar med så kort varsel kan de ta mej tusan ringa anser jag!

Men, men.

Får se om jag lyckas komma fram på telefontiden senare i veckan å få en ny tid.

I bland kan man önska att man bodde i en större stad.

Då hade jag lätt valt ett privat alternativ till mvc i landstingets regi ...


Jobb i morron.

Ännu en sjumorron.

Jobbar inte en enda kväll denna veckan.


Nu blir det lite tv innan jag ger upp å lägger mej...


Av Lisa - 19 april 2010 06:45

Här sitter jag å väntar på samtal från bokningen.

Har lämnat Viggo på dagis å behöver inte köra hemifrån förrän klockan sju om samtalet aldrig kommer.

Kan ju alltid hoppas att jag får förbli disponibel.

Då kan jag ta det lite lugnare.

Min kropp är inte alls i det skick jag skulle önska.

Både fogar å bäcken värker, ständigt.

Usch, jag vill inte. Definitivt inte redan.

Jag ska ju jobba många månader till...


På onsdag ska jag till bokningen å försöka deala fram nått bra.

Hemtjänsten är nu ännu mindre aktuellt då det tederar till att finnas mindre hjälpmedel å innebära tuffare arbete rent fysiskt.

Få se om det för en gång skull kan förstå att jag passar bäst på demensboenden. Mindre fysiskt krävande å det är det jag är bra på.

Dessutom ska jag redan nu lägga inom semester veckan vi ska gifta oss.

Jag jobbar pingsthelgen enligt schema nämligen. :D

Det funkar ju inte precis.

Ska ta ledigt hela veckan. Ingen menig att spara på dagarna. :P


Denna veckan har jag alla arbetsdagar(förrutom denna då) bokade. Skönt å veta vart man ska.

Inte en enda kväll heller. Det rä inte fel, då jag hellre jobbar morron som det ser ut nu.


Hoppas ni får en bra dag å en fin start på veckan.


Den här tog jag när Viggo å jag var i stan i veckan. :D

Mjukglass på torget, det är sommar det. :D

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards