Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Lisa - 20 april 2010 19:21

Känner mej som en av världens absolut fulaste männsikor just nu.

Hyn ser ut som f*n, håret är risigt å jag ser mera lite lönnfet ut än gravid.

TVI!

Utseende spelar stor roll. Vad ni än säger. :S

Mitt humör dras ner flera nivåer så fort jag kommer i närheten av en spegel...

Å en sak är säkert, när den nya bebisen kommit är det jag som tar tag i mitt liv. Jag är bara 25 år å behöver inte se ut som äldre eller som en sliten gammal morsa jämt...


Sitter med färg i håret å kisar här.

Vill inte få färgen på glasögonen, men kan inte låta bli datorn så jag får skylla mej själv. :D

Hoppas i allafall att jag känner mej lite finare när jag sköljt ur att.


Är ledig i två hela dagar nu.

Underbart skönt.

I morron ska vi in till stan.

Ska ta en bild till ett jobb-leg å till Apoteket å köpa maskmedel å nått medel mot fästingar till Rex.

Dessa otäcka kryp, har redan plockat en hel drös från katten här.

Är lite sugen på att fika på stan.

En kyckligbaguette på Briggen har jag inte ätit på många år, å då intag jag det dagligen, men jag får se.

Viggo är ju inte precis den som vill sitta still å gå till Briggen utan nån annan vuxen?

Nja, det känns lite utstött. :D


Usch ja, tror det snöar här nu(vad jag kan se utan glasögon..), hur sugen är man på det på en skala?


Nu ska jag ta mej ett varv på facebook. Ska försöka mej på att lägga upp nån bild... :D

Av Lisa - 20 april 2010 05:45

I dag den 20 april är det exakt tre år sedan jag postade mitt första blogginlägg! :D

Tre år, som har innehållt så mycket glädje å lycka, men också nattsvarta dagar å bekymmer, stora som små.

Skulle gissa på att vi kommer fira ännu än födelsedag för jag har inte en enda plan på att lägga ner. :D

Grattis bloggen! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards