Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Lisa - 23 april 2010 20:02

Dagen har varit ganska trist.

Ändå kul å jobba, mysiga människor å prata med.

Saknar att ha fasta kollegor så mycket att det inte är klokt.

Spendera dagarna i hop med de man känner å lärt sej gilla.

Har haft huvdvärk nu igen.

Det är så uttröttande!


Nu ska jag bara dricka kaffe, äta choklad å se på Så ska det låta.

Trevlig helg! :D

Av Lisa - 23 april 2010 16:22

  Ostbollar å Saltkråkan är livet. :D

Av Lisa - 23 april 2010 16:08

Tack så hemskt mycket för era åsikter.

Tack Jeanna, för att du verkligen har tagit dej tid att tänka till. :)

Jga känner såhär:

Sjal är inte aktuellt, jag vill ha nått som sitter uppe utan att jag behöver tänka på det.

Syftet med jacka/kavaj är att täcka övre delen av mina armar som är fulla med ärr. :S

Jag vill gärna känna mej som mej själv.

Frågan är om klänningen ens uppfyller det kriteriet?

Jag vågar inte ens lägga upp en bild på mej själv i den här.

Känns som ni kommer skratta i hjäl er å att jag ser ENORM ut.

Eftersom min kropp kommer förändras yttligare fram till D-day så är det svårt med nått annat en denna modellen på klänning å jag trivdes i denna...

(   )

Ska fråga Stina i kväll.


Usch ja.

Dagen i-landsproblem?

Att gråta över en klänning...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards