Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Lisa - 25 april 2010 19:57

Den här bilden fick jag på mms i går.

 

En tår föll från min kind, en tår av stolthet å en tår för det jag missar när jag jobbar.


Kan ju glädja mej med att Viggo haft en underbar dag i hop med sin mormor på Asarums marknad! :P

 

Av Lisa - 25 april 2010 19:46

Okej, denna dagen blev inte alls som jag tänkt eller trott.

Min korta arbetsdag var nog så utmattande.

Fick så gott som eget ansvar för en avdelning jag jobbat på vid ett fåtal tillfällen tidigare.

Förrutom en gryta med nästan uppbrända ägg klade jag mej fint.

Men stressigt var det kan jag lova!


Kom hem till en omöjligt ännu tröttare familj.

En blivande make i sviterna efter Tysklands-resan å en son som sovit som en kratta i en vecka. :S

Vi tog en familjepromenad upp till M å P för att hämta lite från resan som råkat hamna där.

Väl där kom stressen i fatt mej i form av yrsel å hjärtklappning.

Det känns bara så fel att ta ut sej så fullkommligt på jobbet att man inte har något kvar att ge till dem som betyder mest... :S

Att orka stå emot surpuppor när man själv är ett vrak är inte speciellt lätt heller.

Stämningen blir ganska lätt dålig....


Nånstans har jag i allafall fått i hop en middag å kärleksmums.

Kakan har den som önskat den egentligen inte förtjänat, men det är väl så det blir i bland. :S


Nu ska jag glaza kakan bara, sen blir det soffan å Dexter.

Av Lisa - 25 april 2010 06:13

Tidig start på dagen i dag med.

Börjar sju å jobabr till ett i dag.

Ganska lagom sådär på söndagen.

Sen ska jag bara hemma å kela med min familj. :D


Natten som gått har varit betydligt lugnare än resterande som gått denna veckan.

Inga sparkar i ryggen å knappt nått pip. :)

Viggo håller på att få en hel massa kindtänder, å som alltid måste vi ju märka det allihopa.


I går var Martin i Tyskland så nu är den biten av bröllopsplanerna avklarad. :D

Nu ska jag bara hitta en klänning med.

Har bestämt mej för att behålla den första som reserv, men jag känner att det är liksom inte jag fullt ut.

Hade jag fått önska hade jag velat ha en stormönstrad i svartvitt som är ganska tajt på överkroppen men sitter lösare över höfterna som är det som växt mest hittills, man kan nästan tror att bebien bosatt sej där hellre än i magen.

Jag ska spana i veckan som kommer.


När jag vaknade i dag bestämde jag mej för att försöka få semester nästa helg jag jobbar.

Lättare å hinna med saker om man är ledig samtidigt som Martin.

Jag ska ju inte använda mina dagar i sommar så varför inte liksom? :)

Å om jag ska va helt ärlig behöver jag det.

Går till jobbet utan den där glädjen jag brukar känna.

Det gör mej ledsen, men så är det.


Har tjugo minuter på mej nu innan jag ska köra.

Lite kaffe å morrontidning på internet blir det. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards