Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Lisa - 26 april 2010 21:03

Bara för jag saknar lillebror.

KOM HEM NU!!!

Av Lisa - 26 april 2010 20:39

I morron kommer Viggos farmor hit vid halv tio.

Hon ska barnvakta medan jag ska till stan å leta klänning.

Ska faktiskt bli kul, jag är laddad.

Att gå på stan utan att behöva undvika att gå för nära saker å ting med risk för att Viggo ska dra ner något har jag inte gjort sen jag gick i skolan.

Bara det är en upplevelse ut över det vanliga. :P


Kollar lite på Gina Tricot, som nästan är den enda affär vi inte har här numera.


Skulle kunna tänka mej nått i stil med denna...

Men färgerna som finns är denna mullvadgrå å nån turkos...

Känns inte helt hundra...

Hittar jag ingen klänning här i stan blir det Karlskrona å affären där jag köpte klänningen jag hade på Emilie å Peters bröllop, är ledig i helgen så...


Emelie ska möta upp mej å va smakråd å dessutom vi ska starta med en fika. :D

Måste handla mat i morron med, beroende på om Viggo är frisk eller inte så tar jag det i samband med stadbesöket.

På tal om det har febern försvunnit, men den lilla rackaren har förkylningsblåsor på tungan som plågar honom till tusen... :(

Inget man kan göra så mycket åt heller...

Detta var absolut sista gången Viggo får sova två timmar.

Han brukar knappt sova alls när vi är lediga å jag tyckte synd om honom idag, men han har nyss somnat så det var inte precis värt det... :P


Å vad det ska bli skönt å va ledig två dagar nu. Hoppas Viggo är frisk med, så vi kan göra lite roliga grejer. :)



Av Lisa - 26 april 2010 13:55

Har spenderat de senaste tre timmarna i sängen.

Först med att läsa bäcker på löpande band å sen med att sova jämte Viggo.

Han har faktiskt inte vaknat ännu, men vem vill väcka en sjuk pojke?


Eftersom feber inte precis var inräknat i dagens planer har vi INGENTING i kylskåpet.

Eller jo, ingredienser till middagen har jag skrapat i hop, men det var nätt å jämt.

Nån lunch har vi inte fått i oss ännu.

Till min stora lycka ringde Emelie å vill ha sällskap.

Hon kommer om en stund med mat från Bönan i högsta hugg. :)

Kan det bli bättre, nä inte just nu. :D


Har i allafall frysen full med bullar å kakor å bjuda på som tack. :D

Av Lisa - 26 april 2010 07:56

Viggo har haft feber hela natten å är fortfarande varm som ett element.

Vi fick således va hemma i dag.

Viggo är förhållandevis pigg, men ändå inte riktigt i form såklart.

Ser det positivt, en sån här dag är jag med tvingad att ta det lungt.

Kan behövas... :P


Min dator är så seg! Tänkte testa en systemåterställning men har glömt hur man gör. Nån som vet?!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards