Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Lisa - 27 april 2010 20:13

Kvällens glad nyhet: Viggo somnade utan nappen.

Kvällens dåliga nyhet: Det hela tog över en timme.

Dessutom krävdes det en överflytt till vår säng. Mest för min egen kropps  skull, men samtidigt för Viggos.

Verkar som han trivs mindre än nånsin i sin egen säng.

Om jag får semestern beviljad nästa helg ska jag göra slag i saken å möblera om i rummet.

Longshoot maybe, men värt ett försök.


Sitter å dricker te å äter vit toblerone. :) Tur det finns nått annat än alkohol att handla i Tyskland. :)


Är nöjd med dagen men tröttheten gör sej som alltid påmind.

Det var väldigt mysigt att kunna dammsuga alla staden affärer på jakt efter klänningen utan att någon försökte rymma ur sin vagn.

Men ack vad jag kände mej naken redan från start.

Det är banne mej inte ofta jag gör nått utan familjen å då framför allt utan Viggo förrutom å jobbar.

Det var inte bara min bröllops-klänning som inhandlades.

Viggo kommer ta sällskapet med storm iklädd dessa underbara plagg!

 

Passade honom perfekt. :D


Väntar på att Martins pasta ska koka klart. Sen slänger jag mej i soffan å kollar på lite web-tv innan DH börjar. Har ett par avsnitt av Kvartersdoktorn kvar nämligen. :D

Ledig i morron med. Underbart!

Av Lisa - 27 april 2010 14:33

 

Jag skiter i om den är otraditionell, svart eller inte är tillräckligt festfin.

Jag älskar den å det är det viktigaste!

:D

Av Lisa - 27 april 2010 07:23

Är totalt mörbultad efter en natt fylld av panikskrik å sparkande.

De där små blåsorna på Viggos tunga orsakar större lidanade än man kan ana.

Mest för att de tydligen gör ont när han ska sutta på nappen.

Kan förvisso vara positivt, jag tycker sedan länge att det är dags att sluta med det där fula otyget, men har inte blivit färdig till att starta nått sånt projket.

Har vi tur kommer nappslutet narturligt nu...?! :)

I natt hade jag dock önskat att min stackars son hade kunnat sutta å komma till ro, men icke.

Vi har sovit nån halvtimme i stöten, allihopa.

Vad kan man göra mer än trösta?

Nån feber har vi inte sett till dock, skönt!


Ska ju till stan i dag med. Å handla! Fick ransonera å låta bli flingor då mjölken inte ens räcker till oss bägge...


Nu blir det kaffe å bok, sen en dusch på det. :)

Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards