Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Lisa - 28 april 2010 19:48

Jaaa.

Vad ska man säga?

Trött som ett as.

Har varit i Mörrum å lekt på lekplatsen med Nadja å Therese å sen hämtade vi hem Gurri från stationen.

Han följde med Martin för att kolla på hans match efter maten medan vi andra har fritidsgård här.

Vi andra är då såklart Stina, Emelie å Snoff. :)


Viggo har inte haft napp på hela dagen.

Å somnade utan efter ganska mycket gap å skrik, det handlade dock mera om den där satans växtvärken.

Han å jag har i allafall bestämt att Viggo är en stor pojke nu som inte behöver sina nappar längre.

Fiskarna i havet ska få dem. :D

Gillar väl kanske inte att dumpa grejer i havet, men två tre nappar för en god sak kan jag tänke mej att va en miljöbov...

Hoppas detta ska flyta någorlunda smärtfritt.

Han behöver ingen napp. Punkt slut!


Nu ska jag kolla på Arga snickaren.


Jobb till ett i morron sen ska jag ha kvalitéstid med lillebror. :D

Av Lisa - 28 april 2010 08:17

Ännu en natt fylld av skrik å smärtor.

I natt var det benen igen, för vilket natt i ordningen vet jag inte, men är det normalt med sån ihållande växtvärk?! :S

Viggo fick nappen tillsut(inte av mej...) men det gjorde ingen större skilland för sömnen.

Det är så tradigt, för Viggo bilr med trött på dagarna sen.

Stackars Martin som jobbar. Jag är i allafall ledig i dag med.

Sen jobbar jag två dagar innan jag har ledig helg.

Hoppas min semster blir beviljad, då är jag ledig varenda helg nästa månad. :)


Är så less på att jobba såhär(om nån missat det..).

Får ingen rutin nånstans, men på måndag ska ja äntligen vara på demensboende, första gången denna månaden!


Vi ska till Mörrum i dag. Till Therese å Nadja å fika.

Viggo hoppas på te, som han verkligen fått smak för. :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards