Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Lisa - 29 april 2010 21:52

Viggo har bara vaknat en enda gång i kväll å ligger fortfarande i sin egen säng.

Hoppas han har fått lite ro i kroppen.

Kanske vågar man hoppas på sömn i natt?

Lite mer än föregående nätter i allafall..?! :P

Är så makalöst trött.


Gonatt!

Av Lisa - 29 april 2010 19:33

Känner av den där känslan.

Som ett tryck över bröstet av hjälplöshet.

Vill för allt i världen undvika en panikattack, men det känns skrämmande nära.

Tröttheten som spökar med såklart.

Å jobbet.

Å oron över Viggo å allt kring honom.

Å bröllopsbestyr.

Ska lägga mej på soffan å försöka slappna av så gott det går.

Martin lägger Viggo men det verkar vara segt i kväll med... :S

Av Lisa - 29 april 2010 17:34

Må va hänt att vi knappt sovit på en vecka här hemma, å att det bidrar till uppförstorade känslor.

Men jag är på allvar orolig för Viggo.

Vad har hänt med min glada pojke?

Varför trivs han inte längre?

Å framför allt kunde jag göra nått annorlunda?

Det är nått som spökar, det är jag säker på.

Å det sårar mej mer än nått annat.

Tankarna gnager å gnager.

Hur ska jag lyckas nå fram till honom?

Är det napparna han saknar eller ha han helt enkelt bara ont i sin mun å sina ben?

Man kan älta i alla evighet.

Det viktigaste i livet är ju han, min stora duktiga pojke.

Hoppas jag kan komma på nått eller att allt vänder snart för detta knäcker mej...

Av Lisa - 29 april 2010 15:53

Även i dag kör vi fritidsgård här hemma. :D

Vi har ätit pannkakor med glass.

Tror jag har tryckt i mej fem eller sex stycken... Inte så konsigt att allt annat än magen växer. :S


Har mått extremt dåligt i dag.

Jobbat på ett mindre bra ställe(för att uttrycka det milt...) å varit riktigt orolig för Viggo.

Han har nog hamnat i nån form av otrygghetsfas.

Om det beror på nappslutandet eller på nått annat blir jag inte klok på, men han har inte varit sej själv i en vecka...


Till min stora lättnad hade han varit ytterst harmonisk på dagis.

Å när jag fick se hans leende när han vaknade där i vagnen kändes allt genast bättre.

Hoppas han är sej själv snart...


Nu ska jag vara social med gänget här, som just nu befinenr sej på Viggos rum allihopa. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards