Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Lisa - 7 maj 2010 21:37

Har så dåligt samvete att jag kan gråta.

I dag är jag allt annat än stolt över mej själv.

Jag beter mej precis som de jag föraktar.

Min fina, fina pojke, han förtjänar bättre...

Den här dagenfår gärna försvinna å glömmas helt.

Från å med i morron ska jag vara mitt bättre jag.

Hur trött å ensam jag än känner mej.

Av Lisa - 7 maj 2010 14:45

Så nu har vi klarat av dagens stora bråk med.

Ibland blir man så frustrerad att man kan spricka.

Två-års-trots, jotack!


Vi har i allafall sovit middag bägge två.

Viggo leker med sina trädjur(   )

De har blivit populära nu. :)


Martin spelar match i kväll så jag har fjäskat in oss på middag hos M å P.

Räkpilaff, gott. :)

Kan hända att vi svänger inom å köper ostabollar till Viggo på vägen dit.

Beror helt klart på hur han tänker lyssnar under eftermiddagen här...


Ha en bra fredag kväll. :D


Emma: Jag har använt masarnkräm till mina kokoskakor i dag.

Den enda skillnaden som jag ser det är att vaniljkräm smakar mera vanilj än marsankrämen. :)

Av Lisa - 7 maj 2010 10:19

Städade i min ena baklåda, å hittade en påse citronsyra. :D

 

Så nu bakas här ormar å sniglar för fulla muggar. :D  

     

Av Lisa - 7 maj 2010 09:00

Det blåster storm ute så vi håller oss inomhus i dag.

Kan bli mysigt det med.

Är lite sugen på att baka kokoskakor. :D

Viggo ville ha lera men vi har ingen alun, nästa gång jag ska till Apoteket får jag inte glömma att köpa det...

Vi får göra det bästa av dagen.


       


Dagens måsten är så gott som avklarade. Har beställt tårtan. :)

Nu ska jag ringa H&M å efterlysa mina skor. Annars får det bli vigsel i converse. :D


I dag är det fredag. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards