Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Lisa - 10 maj 2010 21:32

En borglig vigsel på rådhuset tar max tio minuter, därför har jag inte alls brytt mej om tanken på brudbukett.

Kändes lite onödigt att fixa en bukett för den lilla studen liksom.

Men sen ville min moster göra min bukett å det erbjudandet nappade jag på. :)


Har tänkt mej nått i stil med denna...

 

Fast jag vill ha rosa blommor(såklart) å kort skaft å möjligen lite mindre bukett överhuvudtaget...

Men samtidigt har inga större krav dock, är inte så hemma på det där med blommor, så det ska bli spännande. :)

Av Lisa - 10 maj 2010 19:42

Nästa vecka ska vi gifta oss.

Kan ni fatta? :)


I dag var det tillbaka till verkligheten å jobb som gällde.

Bara åtta till ett, men jag var helt slut efteråt.

Nytt ställe igen.

Gissar på att jag inte imponerade precis.

Jag har helt tappat glöden.

Sorgligt men sant.


Kvällen å eftermiddagen har bjudit på betydligt fler roligheter.

Stina kom å åt middag.

Å så har jag såklart bakat lite.

Mindre roligt var dock att min springform gick sönder! :(

Får köpa en ny, snarast. :)


Så nu dricker vi te å äter toscakaka.

Är ledig enligt schema i morron.

Skönt.

Vi ska få besök framåt eftermiddagen.

Hoppas på fint väder.

Verkar ganska lovande i allafall.


Ha en bra kväll. :)



Sötisen. <3

 


Av Lisa - 10 maj 2010 15:18

Viggo har dagen till ära lagt sej till med en ny mening:

Mamma hjäp(utan l) mej!

En rejäl kontrast den mest använda frasen just nu:

Tittin SJÄLV!!!!



En liten bild när Viggo målar påskägg på Hasslö.

Bilden är tagen av vår bröllopsfotograf aka Roger Ahlér. :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards