Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Lisa - 13 maj 2010 20:18

  Ingen har väl missat att jag vi vill ha en sån här i bröllopspresent! :P

De finns på Cervera. :D

Av Lisa - 13 maj 2010 19:44

Dagen i dag började med jobb.

Helt okej dag, börjar trivas ganska bra där, inte med alla kanske, men de flesta är trevliga. :D

Jag blev ganska trött ändå.


När jag kom var Viggos farmor här.

De var ute i trädgården.

Vi fick grus till uteplatsen leverad i går så Martin har roat sej med att köra denna från uppfarten till slutdestinationen på andra sidan huset med skottkärra.

Å ja, han är klar nu. All grus är på plats.

Gurri kom på slutet å hjälpte till lite. ;)


Det gror å växer för fullt överallt i trädgården.

I drivbänken å i landet, å sockerärtorna tittar fram med.

   


Har bjudit lillebror på önskemiddag.

För att han är världens bästa lillebror å för att han fyller 20 på måndag. <3

 

Det blev potatisgratäng, grillat kött+kryddkorv,hemmagjort vitlöksbröd å kryddsmör å frukt-slasa á la Morberg som tillbehör.

Middagen slutade i kaos, Viggo var trött å för hungrig.

men maten var god. :)

 


Jag jobbar i morron med. Nytt ställe, sju till två.

Hoppas det går bra.

Å att dagen går snabbt.


Hade egentligen en massa kul å skriva om, men luften har gått ur mej.

Ska ta en dusch å slappa lite i soffan, sen blir det sooooova som gäller!

Gonatt!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards