Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Moment stadärenden...

Av Lisa - 17 maj 2010 12:51

Ja, nu är vi hemma igen.

Är väl sådär nöjd med det hela.

Viggo skulle rymma ur vagnen å slita ner allt på H&M men lugnade ner sej ganska kvickt. :)

Jag fick dock nån form av svallningsattack.

Höll på å svettas i hjäl. Å sen att man har en bebis i magen som trycker mot blåsan gynnar verkligen inte i sånna här lägen.

Gå på stan kissnödig är inge vidare.:S

Köpte strumpbyxor å ett vanligt linne på Lindex.

Får se hur de sitter senare, jag orkar bara inte med att linnet kasar ner hela dagen på lördag...

Sen handlade jag hostmedicin å halstabletter på apoteket Kronans droghandel.

Ringarna hade inte kommit å några skor kollade jag inte ens på, som vanligt.

Tänkte först köpt doftoljor till min lykta, men de är så sabla dyra på Life.

Tur att jag snålade ur å lät bli, för när vi kom hem ringde Emelie som befann sej på Body shop å undrade om jag fortfarande ville ha oljor där i från. :)

Ringarna hade inte kommit än. Fast enligt kvittot skulle de hämtas den 14?! Störigt eller vad?

Får hämta dem på fredag helt enkelt, då jag ska in å klippa mej...


Har bjudit hit Stina å Emelie å Snoff(?) på grill i kväll.

Har ju en hel laxsida som ligger å väntar. :)

Tänkte vi skulle fira att vi bott här i två år lite. :)


Nu kollas det på Saltkråkan här. Härligt, som omväxling till Pippi. :D

Har skickat bud med Anna som är på GeKås i dag, efter lite nya filmer. :)


Känner mej sådär varm å yr fortfarandeså jag tar tillfället i akt å vilar mej lite... :)


Sånna här bilder blir det när man ber min son att skratta åt kameran. :D

Jag sa till honom att han ser galen ut å undrade om han kunde se lite söt ut i stället?

Då blev det såhär. :)

  Tack för att du finns, underbara pojke! :D

 
 
Viggo, Vilma, Krille & Cissi

Viggo, Vilma, Krille & Cissi

17 maj 2010 17:28

Hej Lisa!

Lycka till med bröllopet!! Ett lite tips är att ha pyttesmå säkerhetsnålar med dig (så kan du fästa axelbanden på linnet om de nu väljer att krångla), man vet ju aldrig. Själva skulle vi haft med oss dem på Viggos dop för prästens "särk" var för lång, men det löste vi med leukoplast (plåstertejp som jag alltid har i väskan) fast om du frågar om det var snyggt? så var det hmmm, annorlunda! ;)

Stort lycka till med bröllopet & hoppas att det blir precis så underbart som ni drömmer om!!

http://familjenbengtsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anna

17 maj 2010 21:54

Jag kan verkligen rekommendera rådhuset!! Där inne är jättefina toaletter och man får kissa där :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards