Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Lisa - 27 maj 2010 21:33

Är helt slut.

Inget vidare kul jobb heller.

Längtade mest hem.


Var å hämtade mitt schema innan.

Toppen.

Är ledig två kommande helgerna å hamnar därmed också i fas med mina vänners scheman. :)

Behöver jag inte ta semester heller. :)

Ska kolla med bokningen om jag kan va ledig på min födelsedag, annars blir nästa vecka lite väl tuff.

Hoppas kan man ju alltid.


Borde egentligen duscha, men jag skippar det i kväll å stigerupp lite tidigare i morron i stället. :)

Blir sängen i stället. :)


Är så lättad. :)

Av Lisa - 27 maj 2010 14:07

Fick precis ett fantastikst samtal.

Jag blev erbjuden vikariat på ett av de ställen jag jobbat mest nu under våren.

Från 3 juni å fram till semesterviket börjar.

Behöver jag säga att detta var precis vad jag behöver?

En stor sten föll från mitt hjärta!

Ska till chefen å hämta schemat nu innan jag börjar jobba.

Hoppas att jag är ledig samma helger som Stina å Emelie, om inte annat får det gå ändå. :)

Ååååå vad jag är lättad!


Nu källsortering!

Sen jobb!

Av Lisa - 27 maj 2010 09:17

Här sitter vi å myser.

Väntar på sopbilen å kollar på Pippi. :)

Trosdagar ojämna veckor är lite av Viggos favoriter, då är det nämligen soptömning. :)


Jobb i kväll då.

Mellan tre å halv nio.

Inget längre alltså. :)

Ska försöka källsortera så mycket som jag kan innan dess å stryka.

Skrynkliga kläder börjar snart klättre upp för trappen här å vi har inget å ha på oss så det är minst sagt akut.

Det berget kommer säkerligen ta en timme.

Undrar just hur vägarna är uppe i byn i dag?

Har inte kört där på ett tag, då de asfalterar om.

Miljöstationen är ju på gamla Icas parkering...

Måste till Reptil med, å hämta hem mitt Me&I-paket. :)


Kan nån förklara för mej varför alla mammabyxor går upp till armhålorna?

När man får den kroppsformen som jag har å magen är modellen mindre, men underkroppen är detso bredare sitter sånna byxor allt annat än bra. :S

Men vad gör man?

Vanliga jeans är inte aktuella, ur nån aspekt...

På tal om det här med magstorlek, får jag precis som under min förra gravidtet hela tiden försvara min lilla mage.

Att det inte syns att jag är gravid å om jag verkligen är säker, var den bebisen är osv.

Jag kan meddela att jag ligger ÖVER normalkurvan på SF-måttet!

Så det så! :)


Åååå vilken baklust jag har i dag. :)

Bara för ajg inte har tid.

Kanske till helgen i allafall? :)


Ha en bra dag.

Kanske återkommer jag i nån paus i strykandet. :)


 

Av Lisa - 27 maj 2010 08:52

Ja, jag har fått för mej att jag vill baka tunnbröd. Mjuka som inte behöver ätas direkt utan kan användas till smaskiga rullar. :)

Nån som har ett bra recept på det såhär på rak arm? :)

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards