Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Lisa - 4 juni 2010 21:01

Jo, frånvaro är ordet.

Kände mej totalt utmattad i samma stund som jag satte mej i bilen efter jobbet.

Den här veckan har mest bestått av jobb å slit, fyra dagars arbete å sen en massa städ å fix hemma.

Inte en lugn stund å dåligt med sömn.

Flydde hem till mamma å pappa eftersom jag kände att nån vidare bra mamma är jag verkligen inte i dag.

Pappan i familjen har fredags match nu igen så jag lyckades tigga till mej mat av min far.

Lax. Underbart god som alltid. :)


I morron ska vi fira min födelsedag igen, Gustav önskar mat så det är inte svårt att gissa sej till vad det vankas. :)


Nu ska jag gå å lägga mej.

Orkar inte sitta uppe en minut mer än nödvändigt i dag.

Gonatt å trevlig helg på er!

Av Lisa - 4 juni 2010 06:08

Jobbedag nu.

Men i dag tar vi helg. :D


Ha en bra dag!


Den här pojken lämnade jag till dagis i går, varför ha keps eller solhatt om man har en ny mössa? :P

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards