Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Lisa - 15 juni 2010 22:10

TACK, tack, tack till er underbara människor som gör mej ännu säkrare i mitt beslut att låta Viggo vara hemma!

Det är ni som gör detta så kul, att man får respons å åsikter.   

(Sanne, såg er i tidningen, hoppas ni vinner, har en Kitchen Aid, å den är värd å kämpa för... :D)



---------------

Vilken kväll det här har varit.

Ingen rast.

Inte suttit ner å ätit.

Jobbat över.

Å slitit som ett djur!

Hua.

Ska va ledig nu i två dagar.

Ska bli skönare än nånsin.

Är glad om jag kan gå i morron...


Ska försöka varva ner, å sova nu.

Gonatt! :)

Av Lisa - 15 juni 2010 11:43

I dag är jag så glad å lättad.

Beslutet är fattat å jag har mina närmaste bakom mej.

Efter semester är det No-more-dagis för Viggo! :D



I dag är han dock där. Jag ska jobba i kväll.

Ska strax köra in til lstan å umgås med Anna.   


Är tyvärr en anigens trött i dag.

Viggo verkar han nån fom av varannan-natt-princip, å i natt var det en vaken-bök-å-stök-natt.

Morronen har ändå varit ljuvlig. Viggo har varit så duktig så.   

Stina kom hit å fikade med. :P

 

Nu har solen tyvärr försvunnit, men vi fick en liten dos i allafall. :D


I går hade Emelie med sej hyllan från Indiskan som jag satte upp på kvällen. Jag asade upp vattenpass å hela kittet från källaren å tänkte en bra kvinna reder sej själv, å vad händer? Hyllan är lik förbannat sne?!

Den passar bra där i allafall. :D

 

Då så.

Lite häng med Billen, sen sticker jag. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards