Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Lisa - 23 juni 2010 22:16

För det första.

Fy f*n vad jag har brännt mej i dag.

Hela framsidan av kroppen pulserar å frossan är ett faktum.

Var på väggabadet mellan halv tio å halv tre utan att smörja in mej.

Var skitnoga med Viggo, men inte mej själv, vilket jag verkligen får sota för nu. :(

Det blåste ganska mycket å var kallt i vattnet(tyckte i allafall vi vuxna...) men det var riktigt mysig.

Både Viggo å Maja badade som tokar. :D

Stina kom också en liten stund innan jobbet, å Emelie var med hela dagen.

 

  

              

    


Efter badet körde vi hem å duschade för att sen köra till Coop å köpa middagsmat.

Vi plockade även upp Emelie som precis fått glad besked om att det fått huset de ville ha. :D


Vid halv sju frågade jag en helt färdig Viggo om han ville lägga sej.

Fick ett ynkligt jaaa till svar så han somnade som en stock.

Vi andra spenderade kvällen med god middag, kubb å sen Spingo. :D

Å vin till de som dricker det, alltför att fira det kommande husköpet. :)

       


Det känns nästan som semster. Ska ju dock härda ut fyra veckor till innan det är dags.

Är ledig i morron med. :)

Om solen skiner ska vi testa på Långasjön för första gången i år.

Även om vattnet är kallare brukar där blåsa mindre i allafall.

Sen ska vi handla midsommar mat med. :P

Får se om Viggo sover länge i morron också, kan ju alltid hoppas.

Godnatt! :D

Av Lisa - 23 juni 2010 18:55

Här är det fest. :)

Vi firar att Emelie å Snoff har gått å blivit husägare å blir Asarumsbor till hösten. :)


Har lagat mat som räcker till ett helt kompani. :D

Viggo har redan somnat, han var helt färdig efter vår dag.

Vi väntar in Noffen, sen ska kalaset börja på allvar. :P


Grattis från Familjen Arvidsson!

 


Av Lisa - 23 juni 2010 08:32

Tänk att det har gått hela två år sen jag fick det där mms:et mitt i natten.

Jag kände det på mej å var både vaken å beredd trots den sena timmen. :D


I dag ska vi som sagt fira Majas stora dag på Väggabadet. :)

Viggo har oförväntat nog somnat om?! Å ännu konstigare är att han sover ännu, trots att jag både pratat i telefon å packat vår grejer. :)

Han ligger tvärs över min säng, omringade av en massa bilar. :)

Badet öppnar nio, tänkte väl egentligen hänga på låset, men det lär vi inte hinna nu. :D


Jag tar mej lite kaffe å bloggpaus i godan ro här å ska strax ringa Stina å se om hon är sugen på att visa bikinikroppen lite.

Har ingen baktanke med det alls, nejdå, om Viggo hellre vill bada med sin moster i de större, mer offentliga bassängerna är det ju upp till honom. :D

Själv ska jag sitta i en stol å trycka så mycket som jag kan. :D

Nya bikinin har inte kommit ännu, men den gamla funkar faktiskt. :)

Å ja, jag känner mej själv, jag kommer springa där med min otympliga cellulitkropp å bristningarna till allmän beskådning, jag äslkar nämligen å bada, å vad gör man inte för sina barn? :P



Hipp, hipp, hurra för Maja i dag! :D

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards