Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Nähä, då gick inte det.

Av Lisa - 1 juli 2010 08:17

Inget strandväder i dag precis. Moln å blåst.

Får skjuta på Köpegårda tills på måndag då nästa lediga dag infaller i stället.

Typiskt. Jag som skulle steka pannkakor å ha med.

Får ta det till lunch hemma i stället. ;)


Undrar just om jordgubbarna gått ner nått i pris än?

Är så himla sugen på att koka egen saft.

Har varken hitta sånt där när eller upphängning till detta, men jag får väl ge mej ut på jakt. :D

Får försöka låna till mej en stor gryta med.

Nån som har en 5-litare till övers tros? :)

Att köpa en bara för den sakens skull känns lite lyxigt nu när jag redan shoppat upp min födelsedagspengar. :)

För de sista hundralapparna som var över efter beställningen med bak-grejer klickade jag precis hem boken Surdegs bröd. :)





Vi får se om det blir en runda in till stan. Har fått för mej att billagaste jordgubbarna bör finnas där, å sen vill Viggo säkert ha en glass. :)

Å är vi ändå p ådet hållet blir det ett stopp på Granngården  för att köpa slangvinda till maken. :)


På fredag nästa vecka ska vi köra till GeKås i Ullared. :)

Jag, Stina å Emelie tar bilen denna gången.

Ska bli jättemysigt!

Har väl ingen jättelång inköpslista, men lite täcken å kuddar till nya bebisen å nån film å badrock till Viggo har jag kommit på än så länge. :)

Men där finns ju alltid grejer man vill ha ändå så. :D

Tur jag får en lön till innan jag ska gå hem från jobbet. :D



Nu tar vi det bara lungt å njuter av att inte ha nån tid å passa.

Tittar lite på Nya bullerbyn å surfar runt. :D


Hoppas ni får en bra dag, å om nån vill leka en stund i dag vet ni var vi finns. :P

 


 
 
Ingen bild

Sanne

1 juli 2010 12:00

Om det är saftsil du är ute efter så finns det komplett både på Coop o Citygross! (Kvantum vet jag inte, men de borde ha) Röd ställning med en beige silduk!
Bra val att köpa surdegsboken, jag har snart bakat mig igenom recepten i boken. Hittat en del favoriter. Ett tips är att man inte behöver krångla till det så mycket som han gör. Lycka till!

 
Bettan

Bettan

1 juli 2010 22:48

Då kanske vi ses på Gekås ;)

http://bettttan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Therese

23 augusti 2010 12:52

Finns saftsil på gekås:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards