Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Lisa - 7 juli 2010 20:01

Ja usch vilken förlamande trötthet.

Är precis slut, trött å lättretad.

Mamma å pappa kom i eftermiddags å räddade mej från mej själv en stund.

De tog med oss till Långasjön för ett eftermiddagsdopp å sen följde de med hem å lekte med Viggo tills Martin kom hem

Jag orkade bara inte, i allafall inte fysiskt. :(


Min älskade lilla pojke bidrar till en massa energi, hans busiga upptåg å eviga pratade är det bästa som finns.

Hoppas inte den nya bebisen suger för mycket energi ur mej sen utan tvärtom. :D


I morron ska jag jobba kvällen. Sen har halva tiden gått, bara två veckor till ledighet. :D

Viggo ska sova hos M å P i morron med. Jag ska ju till Ullared på fredag(jaaa, jag är dum i huvudet, det kommer kännas!!) å då jobbar ju Martin så Viggo får ha mormor å morfar-tid. :)

Hoppas jag kan göra några fynd å får lite avkoppling från vardagen i allafall. :P


Spännande inlägg. NOT.

Jag orkar bara inte tänka utan skriver bra.


Återkommer med ny energi i morron i stället. :D

Av Lisa - 7 juli 2010 14:29

Har legat vaken i natt å grubblat på det här medmin HP.

Verkar som jag är den ända som inte visste att man behövde ett sånt där utlåtande... :(

Har pratat med självaste omsorgschefen i dag å hon sa att det i allafall inte finns nått hinder från deras sida mot att jag skulle få mitt ärende beviljat. :)

Min egen chef är tillbaka nästa vecka så hon får fylla i blanketten då.


Nu är jag mest varm å trött.

Har haft ett dödsfall på jobbet i dag med allt vad det innebär å det är sååååå varmt å kvavt inne på jobbet att man bli utmattad bara av den orsaken...


Hämtade Viggo vid två.

Nu är han ledig i ett år framåt, minst.

Önskar såklart att jag med hade semester nu...


Nu ska vi njuta lite av vår lediga eftermiddag. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards