Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Lisa - 8 juli 2010 21:39

Home from work.

Har ätit kall kebabpizza på altanen å sen skickat ut maken till bilen för att ställa in gps:en på morrondagens destination. :D


Ska snart krypa ner i sängen.

Kommer kännas konstigt värre.

Tomt.

Som jag saknar den där ungen, redan.

Om jag har otur sover han redan när vi kommer hem i morron.

Tur jag är ledig i helgen. :)


Klockan sju i morron sticker vi. :D


Gonatt! :)

Av Lisa - 8 juli 2010 12:38

Nu står flädersaften klar på spisen. Eller ja,den ska dra i tre dygn, men själva basen är färdig. :)

Ska bli kul å testa sen, jag älskar flädersaft, speciellt hemmagjord. :D


Körde upp Viggo till M å P redan vid halv tio.

Stannade där en stund med honom innan de packade in sej å Stina i bilen å körde mot havet.

Viggo hade liiiite seperationsångerst, men det gick förhoppningsvis över fort. :D

Jag vill med bada. :( Det är för varm för mej ute.

Det krävs hav eller sjö om jag ska överleva, så i helgen hoppas jag verkligen på mycket bad! :)


Ska till Mien på lördag, där var det 24 grader så då kanske Martin a.k.a världens största badkruka, med tar sej ett dopp me mej. :D

På söndag är det besök på Hasslö planerat, å ja, det är ju en ö så havet finns ju runt knuten.

Som ni hör är varenda ledig minut redan planerad(ullared i morron fredag med, om nån lyckats missa det. :D)

Dessutom verkar det om att min älskade lilelbror ska komma hemom med, så nån tid måste jag spendera med honom med ju.   


Nu: Jobb. 

Av Lisa - 8 juli 2010 08:39

Tjugo över sju stod vi ute i landet med durkslaget i högsta hugg å plockade jordgubbar att ha till frukost. :D

Till dessa blev det scones, enligt Viggos önskemål.

Tyvärr hade han varit å fingrat på spisen å sänkt ugnen med sisådär hundra grader så de tog lite tid på sej å bli klara. :)


Nu efter-frukost-myser vi med saltkråkan.

Ska snart packa ner Viggos grejer. Flytvästen då de ska ut på havet i dag(inte alls avundsjuk, nä då...) å alla fyra mjukisdjuren, två apor, en häst å en giraff som så han inte saknar dem i natt. :)

Ska bli spännande å se hur den här övernattningen ska gå.

Viggo har inte sovit borta sen i januari, å sen dess har han blivit betydligt mera mammig...

Han är dock införstådd med att han ska sova hos mormor å morfar i natt, pratar om det å tycker det ska bli mysigt så förhoppningsvis går det smidigt. :)


Ska väl ringa å höra när de ska åka strax med.

Vill med til havet, men nä, jag ska befinna mej på jobbet mellan halv två å nio.

Innan dess ska jag handla lite å sen göra flädersaft. :)


Imorron bitti packar vi in oss i bilen å kör väster ut.

GeKås som lockar, men om vi kör hem i vettig tid kanske man kan ta sej ett havsdopp på hemvägen? :P Västkusten kryllar ju av fina stränder i allafall...


Nu, packa. :D


 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards