Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Lisa - 11 juli 2010 20:25

...återkomma i morron.

Har spenderat större delen av dagen i familjen Ahlérs pool

 

Nu sitter hela rasket i min familj(utom Viggo som sover gott. <3) i gillestugan å väntar på fotbollen.

Har precis gjort klart min flädersaft å ska joina det glada gänget därnere. :D

Ibland har till å med jag annat å göra än å uppdatera bloggen. :P


Återkommer som sagt, när jag har tid å ork. :D

Av Lisa - 11 juli 2010 08:52

Trettiotvå grader i solen klockan kvart över sju, tjugotre i skuggan vid samma tid.

Herregud vilken hetta.

Inne är temeraturen knappast mätbar.

Det är så varmt i sovrummet så man inte kan sova.

I dag vaknade vi faktiskt så sent som sju dock .:)

Viggo har fått alvedon två gånger under natten.

Har haft ont i sina ben nu igen. Undrar just hur mycket han tänker växa under den här sommaren? :)


Slog på stort vid frukosten i dag med. Leila scones å jordgubbar.

Å kokt ägg. :D Mmmm. :D



I dag ska vi till Hasslö.

Hoppas havet är badbart där, verkar som det här i kring blivit betydligt kallare. Vindarna har visst vänt.

Fast i denna hettan borde det inte ta många dar innan allt hav är varmt igen. :)


Nu ska vi leka med lera här.

Trevlig söndag. :)


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards